tirsdag, januar 24, 2006

Nå har vi tatt farvel med Kurt og Narve

Mens hustak har rast av og folk har fått skader på forskjellige eiendommer, så sitter vi trygt og godt gjemt i movika...Har kjent litt vind, men ikkje no ille. Det kan jo være d at movika e bare den perfekte beliggenheta, både med vindforhold, sol hele døgnet og bare smilandes menneska her ute...Kan d bli bedre, nei Narve du har vært litt oppskrytt for vår del. Kurt har vært på besøk i helga, vært kjempekoseli, Han e vel den beste gjesten man kan ha. Helt utroli kor lett han blir kjent me folk, nå har han vært her to ganger, og så var han me på menighetsweekend en gang. Han kjenne jo bare så mange allerede, virkeli en gave han har. Men nå tenker han jo da kanskje å flytte til Tromsø om kanskje noen år, så d hadde jo vært kanon....Hehe tog du an.

2 Comments:

Blogger Linda Therese S. G. said...

Heisann. Jeg må si jeg fikk litt sjokk da jeg trykket meg inn på text-tv her om dagen og så den største overskriften: "Narve tar fly og strøm", og en annen overskrift var: "Narve ødelegger for millioner". Da begynte jeg å lure på om pappa snakker sant når han sier at yrket hans er kokk... (for de som ikke kjenner til pappen min, så heter han Odd Narve)Men han påstår at han har herja fra seg nå. Det var kanskje bare sånn midten-av-femtiårene-krise på gang..?

10:09 a.m.  
Blogger -L&H- said...

Hehe Rå pappa du har

4:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home