mandag, oktober 16, 2006

Noen blondiner vet faktisk hva de gjør

Vedr. Strømsparing.....
her har vi også noe å lære >
Kjære dagbok, I fjor byttet jeg ut alle vinduene mine med dyre tre-glass-lavenergi-vinduer. Denne uken ringte en mann fra firmaet som installerte vinduene. Han påpekte at de hadde gjort jobben for et helt år siden, men enda ikke fått betalt. Ok, bare fordi jeg er blond, betyr ikke det at jeg automatisk er dum... Så jeg fortalte for denne fyren hva hans snakkesalige selger sa for et år siden, nemlig at etter et år så har disse vinduene betalt seg selv. Og; hallo! det har gått et år nå! Det ble helt stille i den andre enden, så jeg la på. Han ringte ikke opp igjen. Han følte seg nok dum!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha, ha, ha!!!! Jeg er såååå glad jeg ikke er blond!

5:51 p.m.  
Anonymous Anonym said...

haha jeg er såå glad jeg er det.. hun slapp jo å betale

11:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home