lørdag, mars 10, 2007

Greit d kommer en sånn sisten ting før ny post

Ja DENISE nu sende æ den videre jeg har fått sisten.Spillereglene: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres

1.Jeg blir frykteli fort hekta på ting jeg synes er gøy, feks backgammon, enkle, dårlie spill som æ bare må klare høyere score enn Hallvard. Det siste tilskuddet er snowboard, nå vil jeg bare kjøre...

2.Jeg trenger ca 20 minutter dogloving hver dag. Dvs bare ligge atme hundene våre å kose me dem. Spessielt Rosta, hun legger snuten helt inntil ansiktet mitt, så ligger hun helt stille lenge. Utroli digg. Ofte flere doser utover dagen.

3.Jeg elsker stratos. Uansett form. Kjøleskapkald, romtemperatur slik at den smelter straks du legger den på tunga, flytende, fryst.....har ikkje smakt de to siste formene, men tror de funker bra og...

4.Jeg befinner meg i tidenest beste, rareste, deiligste, søteste, særeste, mest konkuransepregede, schitsofrenske, artigste, sløveste, godtespisende, filmseende og kuleste ekteskapet noen sinne, med 1000 gester som vi bare skjønne ka den andre tenke bare vi ser på hverandre......And im loven it.......
Hallvard YOU ROCK MY WORLD

5.Til Gro sin store fortvilelse så klare æ ikkje å la vær å se på folk som er litt sær. Jeg blir rett og slett fasinert, målbundet til tider. hver gang vi kom i en slik situasjon tok hun tak i meg , stirret intenst i bakken mens hun prøvde å skynde oss vekk.Standard kommentar fra Gro"slutt å se, Linda slutt å se" Haha

6. Har en utrolig tiltrekninskraft til "spessielle" folk, særlig opplevd mye av det på sydenturer. Har blitt sjekket opp av feks en skikkeli hard biker m tatoeringer sjegg og full pakke, en som gikk me kun sarong den uka vi var der, sirklet rundt meg i flere dager før han en dag føllte etter meg på toalettet og ventet til jeg kom ut, da han sto med handa langt opp på veggen i døra og sa I reeeally like you,mens han strøyk sæ på kroppen. SVENSKER, en presterte å spørre meg etter vi hadde snakka i 5 minutt om jeg var fra sverige. En fra drammen som virka kjempekoseli, men når jeg tok han med for å treffe resten av gjengen så var han en total storidiot, alle klikka på han, det va litt flaut. En 50 år taxisjofør som snur seg midt i rushtrafikken og spør meg og Gro om you like sex, two its okei...

Denise æ må bare legge på en liten en for å lette hjertet mitt etter alle disse åran...

7. Æ e egentli ikkje så forferdeli gla i is.........Men æ e vældi gla i dæ Deniiis


6 det va litt mange, vet egentli ikkje om det e så mange som les bloggen vår, men æ prøve...
Sender sisten videre til Gro, Patrick, Linda Strandskogen, Kuule Johan,owe og Hans Petter

3 Comments:

Blogger Denise said...

HÆ?! Kor lenge har vi kjent hverandre nå? Kor mang ganga kunn du ha sagt 'vett du ka Denise: pass' eller 'is?ha'kke særli lyst på d nei for å vær helt ÆRLIG..'
æ som trudd æ endeli hadd funne noen som skjønte..du fortjen en Oscar Linda..you fooled me good..
Men men..mer is for mæ da!

4:18 p.m.  
Blogger -L&H- said...

Hehe det går ned, men softis det e no anna...Heaven:)Og selfølgelig oreo dream m isMMMMMMMMMM

7:25 p.m.  
Blogger Elin said...

Hallo der oppe i nord!! Kjekt å høre fra deg da.. Her i sør er alt veldig bra.. og kjærligheten blomstrer skal du vite.. bryllup til høsten. .tjoheiii !! Ellers er det bra 5 uker igjen til sommerferie og DET er knalldigg! Kommer dere sørover i sommer så gi en lyd da.. jeg har samme gamle mob nr jeg vettu..
klem klem

10:15 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home